vineri, 4 aprilie 2008




m-am hotarat, stiu despre ce sa scriu.......

tocmai vorbeam cu un prieten care a vazut o poza cu mine cand trageam cu pusca....

cu ocazia asta mi-am amintit ca imi doream sa fiu lunetista de cand eram mica ( si nikita)

stiti prea bine intrebarile neamurilor:

-ce vrei sa te faci cand o sa fi mare?

-lunetista si nikita:).....

prietenul meu isi dorea de exemplu sa fie balerin.... de ce?

pt ca era indragostit de toate balerinele.....

si eu imi doream sa fiu balerina....dar mi-am rupt piciorul....:( si la revedere balet......prefer lunetista.....

oare cati au ajuns ceea ce isi doreau cand erau mici?eu din pacate nu sunt nici nikite si nici lunetista......

4 comentarii:

Unknown spunea...

Unii oameni isi doreau sa fie piloti de formula 1, altii sa fie comandanti de nave... tu iti doreai sa te faci lunetista, dupa care fotograf... pe parcursul vietii iti schimbi preferintele iar pe cum trec anii vei raspunde altfel la intrebarea "ce vrei sa te faci cand vei fi mare?". Sunt destui oameni care au ajuns ce si-au dorit, dar sunt multi care inca mai viseaza...

Anonim spunea...

oooo ce dragutz!
si actritza am vrut1:*

Anonim spunea...

oooo ce dragutz!
si actritza am vrut!:*

Arina spunea...

Eu imi doream sa fiu musafir. Acum sunt mare si uneori sunt musafir. Compromisul e ca uneori sunt si gazda. Tot e bine :)